معرفی

پروژه مجموع برجهاي مسکونی پزشکان هزارجریب واقع در حد فاصل خیابان هاي جابر و هزار جریب در ورودي جنوبی شهر اصفهان و در دامنه کوه صفه می باشد.

این مجتمع در زمینی به مساحت تقریبی 7500  متر مربع در 5 بلوك مجزا به متراژ تقریبی 5000 متر مربع به صورت هرمی شکل  با ظاهري شاخص و شماي زیبا و نمایی موزون به لحاظ بصري با استفاده از مصالح سبک ونوین احداث گردیده است .

پروژه مجموعه برجهای مسکونی پزشکان هزارجریب
جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

این مجموعه زیبا ،  مشتمل بر 219  واحد مسکونی و دو طبقه پارکینگ و زیرزمین بوده، که در بلوکهاي حداقل 13 و حداکثر 17 طبقه احداث گردیده

و واحدهاي آپارتمانی آن،  عمدتاً به صورت شمالی و جنوبی  و یا کاملاً جنوبی در حدود متراژ 90 تا 170 متر مربع  و  2 و 3 خوابه می باشند.

 
و هر واحد ، مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مستقل (اسپلیت ) می باشد.
 
از جمله مزایاي قابل ذکر این مجتمع
سیستم کامل موتورخانه مرکزي ، سیستم برق  اضطراري – دیزل ژنراتور( Emergency) ، سیستم اعلام و اطفاء حریق  اتوماتیک ( اسپرینکلر ) ، سیستم صاعقه گیر و سیستم هوشمند همگن خانگی با استفاده از بهترین مارکها  و برند هاي روز  می باشد .
 
از امکانات مجموعه ، می توان به سالن اجتماعات و پذیرایی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سوپر مارکت ، خشکشویی ، مهد کودك ،  کتابخانه ،  کافی نت و گیم نت ، مجموعه آبی سر پوشیده شامل استخر – سونا – جکوزي – سالن بدنسازي  و کافی شاپ  ، دوربین مداربسته و سیستم شوتینگ زباله اشاره کرد.
 
از دیگر امکانات مجموعه ، داشتن آسانسور نفربر و باربر براي هر بلوك و پله هاي اضطراري می باشد.همچنین برجها ، مجهز به سیستم نورپردازي ، فضاهاي تفریحی و محوطه و فضاهاي سبز می باشند.